Lagar mat.....

 
Har precis kommit in ifrån stallet, har mockat oså och nu ska jag laga mat..
Hoppas det går att äta! hahah
 
Tänkte rida hästarna nu efter maten, så man för en gångs skull kan komma in runt klockan 21 eller 22 ikväll
Fimpen och dizney får nog varsitt dressyrpass på banan antar ja,
Fimpen måste jag rida igenom program med inför hans tävling som är om två veckor och dizney måste jag trimma till lite inför Gytorps tre gummors cup.
Känns skönt att jag kommer få en dressyrträning iaf inför tävlingen.. har inte dressyrränat på runt 8-9 veckor.
Men på alla dom tävlingar ja har vart på under dom här 8-9 veckorna så har jag endå tagit vinster och placeringar.
Så jag är inte nervös. Jag vet att dizney brukar göra sitt bäst och det brukar räcka :) hah
 
Åter kommer om hur ridpasser igen senare i kväll.
 
 
Kram Erika
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback