Ny outfit?

 
Har tänkt länge på att jag vill köpa en ny lite "fränare"/"häftigare" outfit till Dizney och Fimpen.
En av färgerna jag har tänkt på är Orange.. men jag vet inte om det skulle skära sig?
Så jag har inte vågat köpt den färgen till mina fuxar. jag tycker det vore lite fränt med den färgen på fux?.
 
Så vad tycker ni? Tror ni att dizney eller fimpen skulle passa i orange eller ngn annan färg.? TIPS
 
Skriv gärna om ni har ngn annan färg som ni tror kan passa fuxar, Tack på förhand!
 
 
/Erika
 
 
 


» Wilma

Personligen tycker jag att dizzen har en "svår" färg att matcha till..men marinblå tror jag passar på honom :)
Men, orange på fimpen kommer bli så sjukligt snyggt :D

Svar: Ja, dizznen är mer "rödare" i pälsen men jag har tänkt på rikitgt julröd på honom, tkr det vore lite fränt! :)
dressyrbe.blogg.se

2012-07-19 // 16:49:36

http://dressyrmupparna.se/dagens-outfit-38/29795#comments :DD <3333

2012-07-20 // 00:03:48
» Wilma

Sv: ok, fast du har väl ett schockemöhle? :D <3

2012-07-29 // 14:04:22
» Cajsa

Har bara en liten fråga, hur lång är du? :D

2012-10-06 // 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback