Grym häst!

Veja har verkligen gått fram i sin utveckling även fast det ar tagit
ett tag, Hon är ju en envis liten dam som vet vad hon vill men för varje dag jag rider henne så
utvecklas hon så enormt mycket!
Det värmer så otroligt mycket när man hör det ifrån andra samt tränare..
När vi köpte henne så hade hon svårt för galoppen, traven och hon
förstog inte skänkeln riktigt.. när man väl fick henne till att höra en halt så förstog hon inte
direkt att när man tryckte med skänkeln betydde det att gå fram..
Vår första dressyrtävling tillsammans var LC:2 på 57% då hon inte gick iform och galoppen var
ett galopprace.

Och nu sitter jag här och ska starta min andra dressyrtävling med henne, en LB:2 plus att jag är med DIV III,
ser fram emot det massor verkligen!
Älskade Häst!





















Älskade häst, du är grym och jag tror på dig! ♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback