Trött och seg

Godmorgon bloggen!

Sitter i skolan och väntar på lektion.
Är riktigt dunder trött idag :( men ändå så har jag sovit 9 timmar men det verkar inte hjälpa!

Idag så ska jag träna för helene klockan 17.15 med dizney! Det ska bli riktigt kul och även välbehövande eftersom vi inte har tränat på över 5 veckor.

Jaja, jag bloggar senare ikväll om hur träningen gick, film och bilder kanske kommer oxå? :)

Hare bra! /Erika



» Tilda

Hej!

Skulle vara jätteschysst om du kunde ta dig 5 minuter till och gå in och fråga lite frågor på min frågestund på bloggen ❤

Länken: http://tildazblogg.blogg.se/2012/may/fragestund-d.html#comment



Tack på förhand!

2012-05-09 // 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback