Dizney bilder

Hello bloggen!

Som rubriken lyder så har jag några bilder på dizney från tränings tävlingen i tisdags.

Tänkte berätta lite kort om hur det gick.

Det började med att jag tittade fel på klockan, jag red fram 1 timme vilket är väldigt mycket enligt mig.
Jag brukar rida fram typ 20 till 30 minuter.

Inne på banan så tyckte jag att han tappade framåtbjudningen och blev trött, det kan jag förstå men 1 timme framridning som han inte allt är van vid!
Många som stod och tittade när jag red tyckte inte alls att hon såg trött ut. De tyckte att hela ritten var prydlig och han var framme för skänkeln men det tyckte inte jag!
Vi gjorde massa missar här och där som var rent utsagt slarv från min sida.
Ökningarna var sådär, tyckte han inte längde så mycket!
Så jag var inte nöjd med ritten! Vi kan, och har gjort det mycket bättre :)

Vi debuterade LB:3 och fick 68,48% vilket jag blev chockad för! Men den ritten och få dom procenten är faktiskt riktigt bra! :)

Han visade att han verkligen har råd med missar och ligger ändå på höga procent :) det är kul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback