Tillbaka?

Hejsan alla läsare!

Som ni säkert har läst och sätt så har jag haft problem med bloggandet! :(
 
Jag kan skriva själva inlägget men inte ladda upp bild från min mapp som jag lägger in mina bilder i,
men jag kan lägga in bilder som jag har laddat upp för länge sedan (i arkivet) eller dom bilder jag har haft i mobilen och försökt att laddat upp på bloggen vilket inte har fungerat! Surt måste jag säga!
 
Men jag försöker fixa det här, kan ju ärligt säga att jag och datorer
fungerar inte allt så bra ihop!
Men på något sett ska jag på iordning på det!

Ni får stå ut ett tag med inlägg utan bilder eller men lite äldre bilder :) 

Är det någon som vet varför man inte kan ladda in bilder på bloggen? 
Har du/ni oxå haft problem med sånt?  


image description

Kram Erika



» Hanna

Jag hade problem med det när jag blogga och jag kontakta då blogg.se och dom sa att problemet är att bilderna jag försökte ladda upp vara för stora. En bild får inte vara större än 8mb tror jag ;)

2012-05-13 // 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback