Tack!

Halloj på er!

Vill tacka Hanna som svarade på mitt inlägg om varför det inte går att lägga in bilder på bloggen!
Förminskade en bild nyss och testade ladda in den på bloggen vilken det gick!
Så ett stort Tack till dig, Hanna! :)
 
 
Idag är det hoppträning i Örsta,
ska bli riktigt skoj faktiskt! Varje gång det har varit hoppträning så har jag varit på dressyrtävling
så då har det inte passat :( men nu idag så får dizney skutta lite :)
Har hört att vi ska hoppa på utebanan vilket jag blir ännu mer
taggad för!

Har köpt en gelèpadd som bygger upp där fram (vid manken)
Den hoppsadel vi har nu till honom är lite för vid för honom och därav att han inte har kunnat
hoppa så bra..
Känns skönt att man har hittat problemet och att det var sadeln och inte dizney :)

Men nu hoppar han mycket bättre och bjuder mer mot hinderna och tkr det är riktigt kul att hoppa.

Tänk vad sadlar är viktigt för att hästarna ska vara glada och arbetsvilliga.



Kram Erika





Ursäkta, jag är ny på bloggen. Jag antar att detta är en dressyrblogg, men efter att ha läst det här inlägget blev jag lite förvirrad. Är det dressyr eller hoppning du är inriktad på?

Du får jättegärna svara på min blogg. :)

2012-05-14 // 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback