Full fart!

Tjenare Tjenare!
Har precis satt mig ner framför tv:n och datorn och passat på att ta det lite lugnt efter en ganska hektiskt dag,
På morgonen så kom hovslagaren och skodde Fimpen, han var jättesnäll och rörde sig typ inte.. men än att han en gång tke det var lite ombehagligt att när Kent (hovslagaren) "trykte"ihop skon på slutet.
 
Senare iväg till Bea, var en stund med henne som ni säkert redan har läst om (?) haha
 
Hem sen och fixa och trixa med hästarna och allt annat,
fick ett litet ryck och började städa sadelkammaren, rensade ur en del saker som jag tänkte sälja.
så det kommer förmodligen ut på bloggen efter jag har kommit hem ifrån falsterbo. ;)
 
Packade min resväska med lite kläder och tillbehör, imorgon tänkte jag förstätta med både städningen och packningen.. Tänkte lägga bateriet till kameran på laddning. För bilder vill ni väl ha? (??)
 
bjuder sjävklart på en bild på min vackra ponny!
 
/Erika
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback