Hämtat spån

Hello
 
Imorse så åkte pappa och jag iväg för att hämta lösspån.
Naturligtvis öpptänkte vi när vi var framme att vi hade glömt mer än hälften av säckarna hemma, lite tríst :/
Så vi fck inte med oss så många spånsäckar som vi hade tänkt, men då kan vi åka imorgon bitti oxå för att att kompletera antalet.
 
Vi hämtar både lösspån och spån på pall, men jag tycker det är trevligt att ha kutterspån i boxarna då det blir mer "luftigare" och ser mer trevligare ut. Dock är det inte så drygt, men det funkar!
Jag strör inte varje vecka, utan jag strör när jag tycker det behövs.
 
Pallspånet tycker jag blir plattare och ser plattare ut i boxen och det känns som man måste ha fler "balar" för att det inte ska se lite ut.. Men det är jättelätt att mocka i och det är ju ett plus! :)
 
/Erika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


super fin blogg! och häst :D

2012-08-01 // 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback