Shopping!

Idag när jag kom hem så gjorde jag och mamma stallet och tog in hästarna,
gick en liten sväng med Veja och Dizney så dom fick röra på sig lite.
Sen drog vi till Ulrika som har Kaias och kikade in vad hon
hade att erbjuda ;)
Det blev ganska mycket som vi köpte! som vi även behövde..



Vi köpte ett par marinblåa benskydd som går ner över kotan
och ger ett bra stöd vid ridning..
Dom ser lite "platta" ut på bilden men när den kommer på hästen ser dom annorlunda ut.


Fram
Vi köpte ockå BT (Back on Track)
som är tänkt att Veja ska använda men tanker är att mina ponnier också
ska använda dom vid hårda träningar eller vanlig ridning..
Vi köpte en stolek till frambenen och en större stolek till bakbenen då dom är lite "längre" i benen..



Back on track, Bak



Vi köpte även en donuts till tävling! Som är ju skitfina att ha på tävling
så nu måste jag köpa bling-bling hårnålar tills första tävlingen! :)

Vi köpte även ett vitt dressyrtävlings schabrak med marinblå/gul kant i märket Hansbo och ett elaggregat och elreps rulle tror jag det var.. Har inte så stor koll på just sånna grejer.
Det är mer pappas intresse att köpa sånt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback