Full fart hela tiden!

Hej på er!

Idag har det varit fullt upp från jag vaknade tills nu..
så jag passade på att blogga lite som en liten vilopaus :) haha


Ja, efter en lång jobbig skoldag så satte jag mig faktiskt och framför TV:n och tog en jätte god "fika"
Mamma hade köpt hem hallon döskalle i skum och en dubbel nougat till mig
så det satt jag och fika lite på.. Gott var det kan jag säga!

Sen gav jag och mamma oss ut i stallet och fixade lite, hämtade sadel, träns mm
sen gick vi och tog in hästarna.

Dizney var under hela ute ritten en suris!
(ja, ni som har sätt honom vet hur han beter sig) 
Så fort man stallde lite krav på honom så vart han vrång som jag vet inte vad! haha
fick ta tag i honom (mer) tillslut då han vart riktigt uppkäftig!
Men efter ett tag så gav han sig :) 

Han är riktigt speciellt den där hästen!
att stå och vila är min rena mardröm! haha
Han blir som ett monster!

Han har sina dagar och det har ju vi ryttare oxå ;)
men i helhet så tyckte jag att dizney var fin, iaf fick jag höra det från mamma :)

ja, och i morgon är det dressyrträning igen, fast denna gång för Cissi Brage
ser fram emot det extremt mycket!
Hon ger alltid så bra och tankvärda övningar! :)

image description

Kram Erika



Svar: vsg! Skulle ni lägga upp min med? :D <33333

2012-05-15 // 19:19:01

svar: Tack :D <3333

2012-05-15 // 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback