Ny häst

Nu tänkte jag skriva lite om min nya häst som kommer att komma till mig i höst.

Donata RAC är ett 3 årigt sto e. Johnson ue. Rotspon.

Och då kanske ni undrar om Rotspon, eftersom han är pappa till Doxa.
Detta är alltså Doxa's föl!

Hon kommer alltså att komma till mig till hösten, och jag ska då utbilda henne.

Det ska bli väldigt spännande och roligt! Jag har utbildat Doxa själv och allt har gått bra även om det har varit motgångar. Men som sagt, det har varit jätteroligt och jag hoppas & tror att det kommer gå lika bra med "Dojjan".

Några bilder på bäbisen♥





Pappa Johnson:






/ Bea



sv; så lite :) fina bilder :)

2012-05-02 // 22:36:54

gah vad grymt!

2012-05-02 // 23:26:02

Tack :)

Ha en bra dag ! (:

2012-05-03 // 07:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback