Städat

Tjohoo på er!

Har precis satt mig ner framför datorn efter en timmas städning av mitt skitiga rum! haha
Har inte städat sen jag vet inte när, länge sedan var det iaf!
men nu är det gjort!
Bara undervåningen som är kvar att städa, men det gör vi nog i morgon... hoppas jag!
Jag fyller nämligen år på fredag så då ska vi ha en liten fest för mig och pappa
(han har redan fyllt för en vecka sen)



Nog pratat om städning, det är riktigt tråkigt!

Ska väl snart ut och ta in hästarna, blåser och små duggar lite ute så dom har nog ingen lust att vara ute :)
Sen funderar jag faktiskt på om jag ska putsa mina ridasaker inför onsdagens
dressyr träning..
Sakerna blir så lätt dammiga och skitiga när man rider.. :(

image description

min fina pärla

Kram Erika



Fin blogg, kolla gärna våran blogg som är en nystartad skvallerblogg :) skicka gärna in tips:skvaller/bilder också till [email protected] eller tips/skvaller till våran blogresponse :) kram

2012-05-14 // 17:33:33

jätte fina ponnys! är dom d-ponnys båda ? :)

2012-05-14 // 23:03:19

Vad fint rum du har! Mycket finare än mitt. ;)

2012-05-15 // 07:58:51

Vad fint rum du har! Mycket finare än mitt. ;)

2012-05-15 // 07:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback