Vintervila

Sista tävligen för i år reds i söndags. Tävlingen hölls i Karlslund.
Doxa och jag red LA:4 och debuterade även MSVC:2.
 
Första klassen gick fullkomligt åt helvete :-)
Hon var rädd för exakt allt och gjorde inte mycket rätt...
Nu låter det som att jag skyller på hästen och ja, det var tyvärr lite hennes fel att det gick som det gick. Hon stod emot genom hela programmet. Inte ens skritten gick bra.
60% slutade vi på. 
 
I MSVC:2 gick det lite bättre..
Hon kändes mer avslappnad redan när jag gick in på banan, och jag trodde ju såklart att det värsta hade släppt men icke ;)
Vid första uppridningen tvärnitade hon vid domaren och rörde sig inte ur fläcken haha. 
Bakdelsvändningarna som hon är så duktig på gick åt pipan eftersom man vände mot domaren.
Många missar och tyvärr en liten felridning också! Red mellantraven från fel bokstav -.-
Men vi slutade på 60% även här.
Är ganska nöjd ändå iaf. med msvc-n. 
 
Men men, det är bara att ladda om till 2013's tävlingar!
 
Nu ska Doxa få 1 veckas vila, välbehövligt! :)
 
kram på er!
 
 
 


» Kajza

Vad ni är duktiga!

2012-11-28 // 15:24:57

Så fina! <3

2012-12-02 // 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback