Buh bye snööö

Det verkar som att snön håller på att försvinna, tjoho! 
 
På förmiddagen idag åkte vi till ridhuset med Doxaf ör att rida igenom henne lite. 
Hon kändes faktiskt fin! 
Önskar att jag hade lite färska bilder på pållarna, men jag har väl inte varit sådär jättetaggad på att fota dem när det har varit så kallt och äckligt.
 
 
Hörs sen!
/Bea
 
 


» Elin

Sv: tack detsamma:) tror alla får lite mer motivation såhär i januari när vi är på väg åt rätt årsti, hoppas ni uppnår era mål under 2013!

2013-01-01 // 14:15:26

Årets grymmaste bloggtävling! http://enewe.blogg.se

Vill du ha vinna en komplett Agria-outfit att ha på tävling, eller till träning eller varför inte bara va fin till vardags? http://enewe.blogg.se/2013/january/bloggtavling.html

2013-01-17 // 21:05:28

Hej! Detta är Mikaela som drev bloggen mikaelaliv.blogg.se. Vi hade gjort bloggbyte en gång.
Vill bara säga att min nya blogg numera heter: www.enhant.blogg.se. Hoppas du skulle vilja följa den istället!

Kram Mikaela

2013-06-13 // 17:36:43
» Elina

Jag tycker eran blogg är jätte jätte fin!<3 Hoppas ni kikar in på min och en annan persons blogg!<3

2013-07-17 // 00:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback